: admin said

sorita

happy

جمله دلخواه

: admin said

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

to my grate



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت19:14---22 بهمن 1391


وای وای چه اجی شیطونی گیرم افتاده ها...چه خوشمل میحلفه...

لینکت وکردم گلکم تو هم منو با عنوان تنهای شیطون بلینکون

همیشه پیشم بیا شیطونی هام همه رو به وجد میاره جیگملمپاسخ:حتما عزیزم


تنهای شیطون
ساعت15:12---22 بهمن 1391
سیلوم عسیسم وب جالب و باحالی داریااااااا
دمت اتشفشان جیگملم
پیش تنهای شیطون هم بیا مطمعنم پشیمون نمیشی
راستی وقتی اومدی تو نظر سنجی بشرکتیاااااا
اگه با تبادل لینکم موافق بیدی بخبریااااا
منو تو انتخاب وبلاگ برتر هم که توی وبمه هم اگه دوست داشتی میتونی کمکم کنی اگه دوست داشتیااا گلم


امیرحسن
ساعت13:30---2 تير 1391
_______♥█████████♥_______♥███

نسرین
ساعت15:44---17 فروردين 1391
ببخشید نمیدونم از چیشه

ولی همین که میای و نگاه میکنی ممنون و خوشحال میشم

پاسخ:فدایی داری


paras
ساعت18:22---29 اسفند 1390
عید تو هم مبارک عزیزم

mohammad mahdi
ساعت21:08---23 اسفند 1390
نترس عزیزم هوای خودمو دارم شما مواظب خودت باش Fatima said: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ "> آره دیگه ما ستاره ها همیشه در خطریم

mohammad mahdi
ساعت21:58---20 اسفند 1390
برای تو که عاشق هوای بارونی بودی!!!

گاهی نوشتن سخت است وبرای تو نوشتن سخت تر!

نوشتن باکلمات خیس سخت است...

کلماتی که تکان گریه لبریزشان کرده!

کلماتی که تاب زندگی را بعدازتو ندارند!

نام تو که می آید قلمم بغض میکند!

گلوی کلمات کبود میشود!

نام تورا فقط باید در هوای بارانی نوشت!
سلام مرسی که به من سر زدی


یادداشت های یک دیـــوانــــــه
ساعت14:09---14 اسفند 1390
رد پایت را در یادداشت هایم دیدم

جملات خاص و متفاوتی را دیدی

الهی تو یکی و من از یکی تو یکی ام....

پاسخ:what??


مجید احمدی ( ماهان )
ساعت17:23---9 اسفند 1390
بینم تو با ول کام و اینا رابطه ی مستقیم داری نه ؟!؟!؟!
ول کامو دوست داری ؟؟؟

آخه هر جا میریم نوشتی ول کام ول کام !!!

ول کام کردیم !!!!!

ااااااااا اس ام اس اومد !!!

بذار ببینم کیه ؟!!؟!؟

اوه نوشته : ااااااااا خیلی مشتاقی ؟؟؟
چرا اس ام اس های منو می خونی ؟؟؟

بذار بگم حالا قهر نکن

نوشته اوباما گفته : می خوایم 3 نقطه از قم رو بزنیم
لرها گفتن : گه خورده قم دو نقطه بیشتر نداره !!!
ترک ها گفتن : به گور پدرش خندیده گم اصلا نقطه نداره !!!!

هه هه ههه هه هه هه !!!!
بی مزه بود ؟!؟!؟!

حالا منو لینک کن
لینک کردمت

بای بای فاطی .


مجید احمدی ( ماهان )
ساعت17:15---9 اسفند 1390


سلام
بیا بابا پا شدم ...
عجب مهمون پر رویی هستی !!!

مهمونم انقدر پر رو میشه !!!!؟؟؟؟؟؟؟
هنوز که عید نشده !!!!!

مرسی که بهم سر زدی !

لینکت کردم تو هم منو بلینک !

یا حق


ناظر چت روم
ساعت23:02---4 اسفند 1390
دوست من سلام!!
ما محیطی باحال و جالب برای شما دوستان
خوب درست کردیم که میتونین دوستان زیادی
پیدا کنین!!
دوس داشتین بیاین؟!
ما منتظرتون هستیم!


vahid
ساعت21:36---28 بهمن 1390
پاسخ: mer30 babate gola

ashkanbbc
ساعت21:35---28 بهمن 1390
kheli weblog shoma bikhod hast yani khob nist yani bad hast -

amirali
ساعت16:17---23 بهمن 1390
شما بهشون بگو تبلیغ نمیکنن شاید نکنن
واقعا ممنون


amirali
ساعت11:13---19 بهمن 1390
آره

دیگه

واست کادو دارم

پرادو خریدما

میدمش به تو پاسخ:اوه اوه اوه.الان که فکر میکنم پترسم از این کارا نمیکرد.فوقه فوقش از انگشتش میگذشت دیگه از پرادوش نه...نمیگذشت


amirali
ساعت22:07---18 بهمن 1390
سلام

مرسی که سر زدی

اذیتم میکنی فاطمه ؟

دارم واست پاسخ:ااااااااااااااااااااااااااا.منو اذیت؟؟؟؟


Navid
ساعت15:52---17 بهمن 1390
خودم با استفاده از لینک اتوماتیک لینکت شدم تو هم لینک کردم
پاسخ:آورین .آورین


Navid
ساعت22:45---16 بهمن 1390
سلام با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:فکر بدی نیست


orkide
ساعت22:08---16 بهمن 1390
فداي تو.عزيزي.موفق باشي.پاسخ: 4کریم داش

orkide
ساعت18:19---16 بهمن 1390
ســــــــــــــلام.عالي.
راستي بااجازه من لينكت ميكنم خواستي منم لينك كن.


amirali
ساعت16:35---16 بهمن 1390
avarin . che tond omadiya. khosheman amad
پاسخ: ما اینیم دیگه


ضد دخترا-پسري بيا2
ساعت22:18---15 بهمن 1390
ممنون كه امدي وبم و نظر گذاشتي-بازم بيا و وب ما را خوشبو كن-باي

کی؟! من؟!
ساعت20:04---10 بهمن 1390
حـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــاضر!پاسخ:present

poya
ساعت11:14---10 بهمن 1390
slm veb ghashangi darin khosh hal misham be man ham sar bezani

ف م
ساعت2:25---20 دی 1390
سلام دوست گلم.وبت خیلی ماهه.من که خیلی ازش خوشم اومده با اجازت می خوام لینکت کنم. اگه تو هم دوست داری منو لینک کن.
معلومه که خیلی طنازی.موفق باشی.


رضابابایی
ساعت16:00---19 دی 1390
سلام دوست عزیز اگه میخوای واسه وبلاگت بنر رایگان طراحی کنیم بیا تو قسمت نطرات سفارش بده ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  19 / 10 / 1398برچسب:,ساعت 4:40 PM  توسط fateme 

Copyright © 2012 Allright Reserved
تمام حقوق این وبلاگ متعلق به نویسنده آن میباشد.
طراح قالب: حسام غلامی